سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی معرفت

دوس داشتم اینجا رو میدادم میخوند میفهمید اینجورم ک اون فکر میکنه نیس

ب همین راحتی میگه بای در اینکه من احمقم ک اصرار ب موندنش میکنم هیچ شکی نیس وقتی اینجور خوردم میکنه.... مطمئنم الان اون کامنتیم ک فرستادم میگه خب الان دیگه ازار نمیبینی اما من منظورم این نبود منظورم از گفتن اون حرفا این بود ک بدون فقط من باعث ناراحتیت نشدم توام شدی اما من مث تو اینجور بد رفتار نمی کنم

خیلی بی معرفتی من هیچوقت کنارت نبودم اون روزا ک شعر غمگین مینوشتی تو وبت با ل.. نمیومدم میحرفیدیم ک سرگرم بشی مگه هروقت با ر... مشکل داشتیو ناراحت بود اینقد فک نزدم با روووو ک اشتی کنی تو اون وقتا  ناراحت بودیو من تلاش کردم اما تو هرچیو ک دلت بخواد میبینی تو فقط میبینی چن باری ک ناراحت بودی من نبودم 

پس منم باید بگم الان ک من داغونم ینی این ی ماه خورده ای ک بخاطر اجیم داغونم تو کنارم نبودی ........ بدتر زجرم دادی با حرفات چطوره؟؟ خوبه؟؟؟ 

هم از تو خونه درد غم میخورم هم از اینجا !!! 

اونقدی ک ارزش برات میذاشتم ابجیم حرصش می گرفتو غرغر می کرد 

خیلی بی معرفتی خیلی



کلمات کلیدی :